onsdag 5. mars 2014

Bamsemums for 100 km

Bamsemums er nammis, farlig godt. Jeg har en pose liggende i kjøleskapet - og den ligger der til jeg neste gang klarer å gå eller gå/jogge eller jogge 100 km på en uke. Jeg må vente tre uker til jeg får lov å jogge; så lenge har jeg ikke lyst til å la Bamsemumsene ligge og vente... jeg MÅ HA Bamsemums nå!

Belønning funker alltid... jeg har altså et mål og jeg har en belønning.

I dag gikk jeg 13 kilometer, og på ukas tre første dager har jeg gått 37 km. Da mangler jeg 63 kilometer eller omregnet 15,75 km hver av ukas fire siste dager... det er ikke umulig, men det tar jo tid med fart ca 9:45/km. 100 km betyr over 16 timers turgåing... Det er meldt flott vær lørdag, så jeg satser på 21 km da, og 14 de andre dagene - da blir det Bamsemums søndag kveld, og jeg deler ikke med noen!

I kveld hadde jeg forresten hyggelig besøk av Marit, Ellen og Frants her i leiligheten på Vormsund Brygge. Bakteppet var styremøte og årsmøteforberedelser for Romerike Ultraløperklubb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar