søndag 23. mars 2014

Gammel'n jogger igjen

Gammel'n jogger igjen, men foreløpig bare litt... Dette med å "jogge og løpe igjen" har fått en annen dimensjon nå enn tidligere etter skader og andre treningsopphold. Jeg har ikke noe indre press om å bli rask til å løpe igjen, tvert i mot trives jeg så godt med gåinga at jeg tror det vil utgjøre veldig mye av mosjoneringa mi selv når jeg er godt løpbar igjen.

Fin fredagsmorgen ved Årneslandet....

Fredag morgen fikk jeg i en pause lagt inn en fin tur på stiene langs Mjøsa nedenfor Feiringklinikken. Jeg planla å rekke bortom "gjesteboka" på Årneslandet, så da måtte jeg halvblande med jogging. Det gikk helt fint og det var både gøy og oppmuntrende.

Utenfor Feiringklinikken står denne statuen av billedhuggeren Sivert Donali. Statuen "Lek" ble avduket 6.9.2000 - noe før rehabiliteringsavdelingen ble åpnet. Donali bodde i Eidsvoll på denne tiden, så statuen ble altså satt opp nord i hjemkommunen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar