torsdag 20. mars 2014

Hjertelig sliten...

Sliten... herlig!!
Hjertetrim i gymsal (gul=hard trening), sirkeltrening i gymsal  (grønn=medium hardt) og autogen trening i gymsal (zzz)... I dag fikk jeg - og andre på rehab-kurset - vekket mange sovende muskler. Det var greit mens det sto på, men når jeg før middagen skulle gå meg en ekstratur, kjente jeg at bena ikke var like samarbeidsvillige som tidligere denne uka. Jeg var faktisk sliten... herlig!!

Pushe grenser:
Det har vært en gedigen overraskelse å se hvor mye trening vi faktisk skal gjennom på de fire ukene her på Feiringklinikken. Det har også vært artig å observere ellers utrente personer; hvor positive de er til treninga, og hvor gøy de synes det er å pushe noen grenser. Jeg er helt sikker på at mange vil fortsette treninga også når de kommer hjem - hvilket også er meningen med oppholdet.

I morra er det bare treningslære og spinning før vi tar helgen. Neste uke er treninga mer omfattende og hardere enn denne første uka... Jeg gleder meg allerede - det er moro med fire ukers treningssamling!


Dagens "selfie"... neste uke må jeg huske å ta med barbermaskina!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar