søndag 13. april 2014

En helt vanlig dag - hva er det?

Lilo på en "helt vanlig dag"...
 
Hva er en vanlig dag? Det er lett å svare "som vanlig" dersom noen spør hvordan dagen har vært.... men hva mener vi egentlig? Det finner ikke to like dager, så kanskje vi mener at dagen var kjedelig - at det skjedde lite eller ikkeno' å snakke om.

Dagen min i dag var ikke spesiell på noen måte.
Jeg sto sent opp, var på handletur og fikk også vasket bilen, syklet på spinningsykkelen mens jeg så LSK-Viking på TV, hadde besøk av junior og Lilo til middag, gikk en seks kilometer lang tur med Lilo og jobbet en del med kondis.no-nyheter siden jeg har "vakt" denne helgen.

Det har altså vært en ganske "vanlig dag" - men ikke på noen måte kjedelig (bortsett fra resultatet i fotballkampen). Dagen var heller ikke lik noen andre dager, det blir heller ikke dagen i morgen. Hvis dagen i dag hadde noe høydepunkt var det nok turen med Lilo... og til i morgen ønsker jeg meg bedre vær enn i dag - men tar hva jeg får!

Lilo klarte ikke å sitte rolig lenge nok til at bildet ble skarpt.
 
Ureglementert kryssing av veg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar