onsdag 2. juli 2014

Det er langt fram til å bli en habil golfer

Det har blitt noen flere runder på treningsbanen til Nes Golfklubb her i Vormsund - og jo mer jeg prøver jo verre blir det. Det merkelige er at jeg opplever at jeg har framgang på flere områder, men det gir seg ikke utslag i bedre runder på 6-hullsbanen. Jeg legger tross alt ned mest tid på driving rangen og treningsgreenen.

I går fikk jeg litt veiledning av Trygve Johnsen som jeg nettopp hadde vært i møte med. Han viste meg blant annet et bedre køllegrep, og jaggu funka det ikke bedre umiddelbart. Men fy flate så langt det er igjen til å bli en god golfer; ...på løpespråket er vel golfnivået mitt sånn ca "20 min pr km" - best case!

Jeg slår på videre! ... og slapper av litt mellom slagene...
Fra dagens "treningsøkt" på terrassen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar