mandag 27. oktober 2014

10 år med kondis.no

For nøyaktig 10 år siden la jeg ut min første nyhetssak på kondis.no. 10 år senere jubilerer jeg altså med en ny Sindre Buraas-sak:

Kondis.no 25.10.2004:
Kjempeløp av Sindre Buraas i Furumomila
Artikkelen i 2004 ble avsluttet med - Joda, Sindre får vi garantert høre mer til de neste årene...

Kondis.no 25.10.2014:
Fra Sindre til Buraas, 10 år med Olav på kondis.no
Jeg traff Sindre på Hytteplanmila uka før, men saken ble altså lagt ut på 10-årsdagen. Sindre selv var da på samling i Flaggstaff Arizona med tre andre norske løperstjerner; brødrene Ingebrigtsen og Sondre Norstad Moen.

Jeg var forresten både redaktørvikar og på kondis.no oppdrag jubileumsdagen 25. oktober; på Lørenskog Halvmaraton: Rune Fenne og Marit Haslie vant Lørenskog Halvmaraton

Som vanlig ble det en hyggelig dag på "oppdrag" der jeg møter haugevis av løpevenner, en ikke ubetydelig motivasjonsfaktor for å holde på med dette, ikke minst nå som jeg ikke konkurrerer selv lenger. Om det blir 10 nye år er vel ikke brått sikkert, men jeg har ikke satt noen sluttstrek ennå i alle fall.

 
En av løperne sendte meg forresten en veldig hyggelig melding: - Du skal vite at en av grunnene til at jeg begynte å løpe igjen var alle artiklene på Kondis. Da bestemte jeg meg for å trene så jeg kunne løpe RBIR-karusellen. Ville bare si at du har gjort en forskjell for meg Pers i dag 1.19.38 noe jeg er fornøyd med. Den som skrev det var Ole Gorm Berg (130 på bildet), bronsevinner i KM Akershus som var lagt inn i løpet på Lørenskog.
 
Løpere jeg møter gir alltid uttrykk for at de setter pris på artiklene og ikke minst alle bildene vi i kondis.no legger ut. Der er flott at noen også sier det - selv om jeg nesten kan føle det også når jeg står i grøftekanten med fotoapparat og får masse smil, vink og tilrop. Det er ikke like morsomt som å konkurrere selv, men det er et godt substitutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar