lørdag 29. august 2015

Profilert i Aktiv Trening

I artikkelserien "min suksess" har jeg blitt profilert over to sider i siste nummer av tidsskriftet "Aktiv Trening".

Selv om tittelen er "Ny vår som ultraløper" går det klart fram at UltraVasan blir min siste konkurranse - og Signe Kjøs imponerer med å skrive helt uten faktafeil.

Hovedpoenget med artikkelen er å vise at det nytter å komme tilbake i god trening selv om man er hjerteoperert og selv om man er gammel.

Ellers er Aktiv Trening et tidsskift proppet med treningstips - og slik sett annerledes enn Kondis som jeg jobber for, der vi er klart best på løpsreportasjer mens Aktiv Trening er ledende på "lett" treningsstoff. Akkurat det siste jobber vi med; å bli bedre på litt lettere treningsstoff altså, og senest i går var jeg i et møte på Ullevål stadion der vi fikk presentert en database som kan hjelpe oss godt på vei. Det blir spennende, selv om jeg selv neppe kommer til å trenge så mange av treningstipsene.

Artikkelen som pdf                       Aktiv Trenings hjemmeside

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar