mandag 9. november 2015

Tilbake til hverdagen etter tre dagers "fest"

Nå måtte treningstøyet hentes fram og tre dagers fest kompenseres med litt hardtrening. På bildet fra garderoben på Spenst Årnes i dag ser jeg litt tynget ut ut av alvoret....

Fredag var jeg på Lutfisklag på Oslo Militære Samfund med 30 tidligere kolleger i Xerox, lørdag var jeg 65 - og vi hadde gjester (tante Ragnhild, kusine Marit og gubben Kjell Arild) her på brygga, i går var det farsdag og middag på Peppes på Jessheim sammen med Else, Ole og Jannicke.

Innimellom dette har jeg lagt ut et par reportasjer på kondis.no, vært med på dugnad i sameiet her på Vormsund Brygge - og ikke minst lagt ned masse (veldig hyggelig) tid på Facebook med å takke for mange hundre bursdagshilsener.

Phuuu.... det blir jo ikke tid til å trene med et slikt program, men i dag var det tilbake til hverdagen igjen....

Det ble egentlig en helt OK kortintervalløkt der jeg løp 10x 60/60sek i 4:30 min/km-fart, 10 x 15/15 i 3:55 min/km, 5 x 60/60 i 4:30 min/km og 5 x 15/15 i 3:55 min/km. Til sammen ble dette drøyt 20 minutter "fart" - som er bra nok for gamle meg. Det dreier seg jo bare om å trene hjertemuskelen litt, og jeg ble både svett og andpusten av dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar