søndag 31. januar 2016

Fin sosial klubbtrening, 20 km Lillestrøm rundt

Det kunne vært en strålende klubbtrening sammen med 16 andre i Lillestrøm i går - det ble det bare nesten; Nesten strålende altså.

Jeg kunne ikke be om hyggeligere selskap, farten var lav og de fleste holdt sammen det aller meste av den drøyt 20 km lange turen. Men, irritasjonen i magen gjorde at kroppen ellers føltes litt uggen - selv om det var lett å holde farten til de andre var jeg derfor mindre pratsom og sosial enn på slike turer ellers. Håper det ikke ble alt for merkbart for de andre...

Det gikk såpass sakte (snitt 6:20 min/km) at jeg kunne bevege meg litt rundt feltet og ta masse bilder. Jeg hadde jo annonsert at jeg skulle slå følge med de bakerste, men det ble egentlig ingen baktropp før helt på slutten av turen. Dermed ble det bilder av alle.

Det var Marit som organiserte treninga denne lørdagen, og vi løp samme runde som på tilsvarende trening i fjor, i praksis "Lillestrøm Rundt". Frammøtet er faktisk det beste vi har hatt på klubbtrening så langt - med 13 medlemmer, fire gjester og en hund.

Bilder fra turen:

Bra frammøte ved Trento / FFI på Kjeller.

Det var det reneste vårværet med 3-4 varmegrader.

De andre venter på grønn mann, det var det bare en som ikke gjorde... 

Fotografen skvatt over på rødt for å få filmet hele gjengen...

Nedover Storgata.

Inn sidedøra til Lillestrøm stasjon.

Vi tok snarveien gjennom stasjonsbygget.

På vei ut i friluft igjen, på Lillestrøm syd.

På boligveier i Sagdalen.

Tanny og Frants i tet...

På Helsestien over Nitelva.

På flomvollen langs Nitelva.

Her passeres "The Hammering Man"

Under Rælingsbrua...

Vårgrønne jorder ved Vigernes, med Oksefjellet i bakgrunnen.

Marianne må ha hjelp for å nå opp til Myggmuseets bilderamme.

Hei Myggen!

Hele gjenget samlet etter 15 kilometer.

Myggen Marit!

Oooos, feltet har delt seg, jeg får vente på baktroppen.

Pulje to ved Åråsen.

Pulje tre.

Vidar og Anne-Brit fra Romerike Runners Team sammen med Marit.



Dagen derpå:


I går kveld hadde vi hyggelig og sent besøk av venner - så dagen i dag var av det rolige slaget med sport på TV, avslapning i sola (!) på terrassen, og en halvtime på spinningsykkelen som eneste trening. ...og magen er verken bedre eller verre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar