mandag 11. april 2016

Bøttene er på plass

I forrige uke merket jeg detaljene i Brårud-skauen der Nes O-lag skal ha 10 tur-o-poster i år.
Klart for turorientering i Låveggåsen
I dag skulle bøttene på plass - i god tid til turorienteringsåpninga om 2-3 uker. Jeg har mange andre prosjekter i andre halvdel av april, så da var det greit å få unna dette nå.

I kjent Olav-stil kom jeg i gang akkurat så sent at jeg med nød og neppe ville bli ferdig før mørket kom. Stakk til skogs kvart over syv, uten hodelykt....og hang opp siste bøtta halvannen time senere i skumringen. Ingen av postene ligger inntil sti, men heller ikke så langt unna - så for en o-løper er dette grei match. Det lille som var igjen av snø forrige uke var nå helt borte.

Bena kjennes bra ut bare to dager etter langturen i Trøsken - så da er det på tide å legge inn noen flere langturer slik at ikke Ecotrail Oslo (45 km) 21. mai ikke blir for plagsomt...

Det var flere enn meg som hadde vært på skogstur på  Brårud...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar